0 грн.
Зробити замовленняПовернення та обмін
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», передбачено право споживача обміняти на аналогічний або повернути товар належної та неналежної якостей.
Обмін або повернення можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмiн або повернення товару належної якостi:
Опис товару належної якості:
товар без механічних ушкоджень
збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Процес повернення товару належної якостi
1. Подати заявку на повернення товару
Зв'язатися з нами за контактами, що вказані у розділі Контактна Інформація та подати заявку на повернення товару
- Додати касовий чек або копію квитанції про оплату. Відсутність у Вас касового чека чи іншого документа, що засвідчує факт та умови купівлі товару, не є підставою для відмови у задоволенні Ваших вимог. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт придбання товару, що повертається в нашому інтернет-магазині.
2. Запакуйте та вiдправте товар
- За допомогою перевізника "Нова Пошта" відправити товар кур'єрською доставкою за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дмитрівська, буд. 71, каб. 310, індекс 01135
Розгляд Вашої заяви та обмін товару або повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару.
Обмiн або повернення товарiв неналежної якості
Опис товарiв неналежної якості:
1. Істотні зовнішні недоліки
2. Нестача комплектації Вашого замовлення;
3. У процесі експлуатації виявлено приховані дефекти чи брак.
При поверненні товару неналежної якості Ви маєте право:
• отримати повернення сплаченої за товар грошової суми, а також компенсацію додаткових витрат на пересилання/доставку товару, що повертається.
• здійснити обмін товару на такий самий товар належної якості або аналогічний. У разі відсутності аналогічного товару, Ви маєте право: здійснити обмін при першому надходженні відповідного товару у продаж або придбати будь-який інший товар з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
Процес повернення товару неналежної якостi:
1. Подати заявку на повернення товару неналежної якості
Для цього необхідно зв'язатися з нами за контактами, що вказані у розділі Контактна Інформація. У заявці необхідно докладно вказати, який саме дефект містить товар, що повертається.
- Додати документ, що засвідчує оплату Вашого замовлення: копія квитанції про оплату, касовий чек або квитанція про оплату готівкою кур'єру. У випадку, якщо у Вас відсутній документ, що підтверджує факт оплати товару, Ви маєте можливість пред'явити претензію. Однак ми залишаємо за собою право перевірити факт замовлення товару у нашому сервісі.
2. Запакуйте та вiдправте товар
Надіслати товар за допомогою перевізника "Нова Пошта" кур'єрською доставкою за адресою: м. Київ, Шевченківський район, вул. Дмитрівська, буд. 71, каб. 310, індекс 01135
Розгляд Вашої заяви на обмін або повернення товару неналежної якості та компенсація витрат здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання товару та заяви.
Оплата доставки товару:
Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен компенсувати транспортні витрати.